Telefon ile Sipariş: 0 538 555 9569
Mail ile Sipariş: siparis@bizimorakokorec.com.tr

Kargo ücretiniz ne kadar?

Sitemiz üzerinden verilen yurt içi siparişlerde kargo bedeli ürün desisine göre değişiklik göstermektedir. Ürünler karşı ödemeleri olarak gönderilir.

Aldığım ürün hangi saatlerde teslim edilecek?

Siparişiniz anlaşmalı kargo firmaları tarafından 09:00 – 18:00 olan mesai saatleri içerisinde (hafta içi ve Cumartesi) belirtmiş olduğunuz teslimat adresine gönderilmektedir.

Siparişim kargoya verilmiş. Adres / isim değişikliği yapmak istiyorum.

Paket kargo verildiğinde bu değişiklikleri yapamazsınız, fakat eğer ürününüz kargoya verilmemiş ise, güncel adres / isim bilginizi kargo firmasına iletebilmemiz için +90 538 555 9569 no’lu Whatsapp hattımızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz

Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

Resmi tatil günlerinde kargo firmaları teslimat yapmamaktadır.

Satın aldığım ürünü erken gönderebilir misiniz?

Almış olduğunuz ürün en geç 1-3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. (Ön sipariş ile alınan ürünler için bu süre 7 gündür.)

Siparişim ben adresimde yokken gelmiş

Kargo firması belirtmiş olduğunuz adrese siparişinizi teslim eder. Adresinizde bulunamamanız durumunda detaylı bilgi vermek için, kargonuzun size ulaşım sürecini takip eden kargo firması sizinle iletişime geçer ve kargonuzun hangi şubede olduğunu size bildirir. Genellikle  paketiniz adresinize en yakın kargo şubesine bırakılır ve 3 iş günü içerisinde şubeden teslim almanız gerekir. Aksi halde kargo bize geri gönderilir.

Dilerseniz +90 538 555 9569 Whatsapp hattı üzerinden kargonuzun detayı hakkında bilgi alabilirsiniz.

Faturayı neden paketin üzerinde gönderiyorsunuz?

Yasal olarak siparişinize ait faturayı paket üzerinde gönderme ve isim, soyad yazma zorunluluğu bulunmaktadır.

İade Koşulları

Kampanya dahilinde indirimli olarak satılan ürünlerin değişim veya iadesi yoktur.

Firma kaynaklı hatalı kusurlu olarak sehven gönderilen ürünler için iade süresi 7 iş günüdür. Bu süre içerisinde, ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş vesaire şekildeki ürünlerin değişimi kabul edilmez. Değişim, orijinal ambalaj ile yapılmalıdır.

Sehven alınan üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumlar tespit edildiği hallerde ve ürünün alıcıya teslim edildiği andaki hali ile değişim talep edilmemesi durumunda ürün değişimi sağlanmaz.

Ürün değişimi için, durum öncelikli olarak müşteri hizmetlerine iletilmelidir. Ürünün değişim olarak gönderilme bilgisi, satıcı tarafından müşteriye iletilir. Bu görüşmeden sonra ürün değişimi ile ilgili bilgileri içeren fatura ile birlikte alıcı adresine teslimatı yapan Aras Kargo şirketiyle kanalıyla satıcıya ulaştırmalıdır.

× WhatsApp & Havale/EFT Sipariş